Atir Motivtapet

Bilder på inspirerande rum med fototapeter

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2017-03-06 08:10:53

Hej
Tack för härlig inspiration! Har bestämt mig för att försöka få tag på fototapeten med korallrev o 2 "leende" delfiner, andra bilden i akvarium-bilderna. Men jag kan inte hitta den på nån av de tre länkar ni anger. Vore jättetacksam om ni kan hjälpa mig att finna företaget som säljer den fototapeten!
Mvh Anneli

Postat av: Camilla

Publicerad 2020-06-18 16:11:10

Hej! Vilka fina fototapeter! Är på jakt efter en tapet till sonens rum och undrar vart jag hittar den översta, den med ett sjunket fartyg med olika hajar och fiskar på? Vore väldigt tacksam om jag får tag i företaget jag kan beställa den ifrån!
Hälsningar Camilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela